Własne sposoby dostawy możemy zdefiniować w ustawieniach bądź z poziomu wystawiania dokumentu.
Jak dodać własny sposób dostawy w ustawieniach
Wchodzimy w zakładkę Ustawienia w menu głównym i następnie w Produkty > Sposoby dostawy w menu po lewej stronie.
Na stronie "Sposoby dostawy" w tabeli wylistowane są aktualnie dostępne sposoby dostawy. Nad tabelą znajduje się sekcja, w której możemy dodać kolejny sposób.
Wpisujemy nazwę sposobu dostawy i klikamy w Dodaj. Nowy sposób dostawy pojawi się w tabeli.
Kolejność sposobów dostawy możemy zmienić klikając w strzałki w górę i w dół.
Kolejną przydatną funkcją jest możliwość ustawienia sposobu dostawy jako domyślnego. Domyślny sposób dostawy będzie automatycznie ładowany w wystawianym dokumencie.
Jak ustawić domyślny sposób dostawy
Aby ustawić domyślny sposób dostawy klikamy w checkbox w kolumnie Domyślny przy wybranym sposobie dostawy.
Na koniec zapisujemy zmiany klikając w Zapisz zmiany w górnym rogu strony.
Jak dodać własny sposób dostawy podczas wystawiania dokumentu
Aby dodać własny sposób dostawy dodając nowy produkt wchodzimy na stronę wystawiania dokumentu.
Klikamy w zakładkę Wystaw dokument w głównym menu i następnie w np.Faktura w menu poniżej.
Na stronie wystawiania dokumentu przewijamy widok do sekcji Opcje dodatkowe. W tej sekcji odnajdujemy pole Dostawa.
Po kliknięciu w to pole rozwiną się dostępne opcje.
Wybieramy ostatnią opcję - dodaj/edytuj. Po kliknięciu w tę opcję otworzy się nam okno dialogowe Ustawień sposobów dostawy.
W oknie dialogowym dodajemy nowe sposoby dostawy tak jak w ustawieniach.
Na koniec zapisujemy zmiany klikając w Zapisz zmiany na dole okna.