Nowego producenta możemy dodać w ustawieniach bądź na stronie dodawania produktu.
Jak dodać producenta w Ustawieniach
Aby dodać producenta w ustawieniach wchodzimy w zakładkę Ustawienia w głównym menu i następnie w Produkty > Producenci w menu po lewej stronie.
Na stronie "Producenci" zobaczymy aktualnie zapisanych w programie producentów. Nad tabelą znajduje się sekcja w której możemy dodać kolejnego producenta.
Wpisujemy nazwę nowego producenta i klikamy w przycisk Dodaj. Nowy producent pojawi się w tabeli.
Kolejność tabeli możemy zmienić klikając w strzałki w górę i w dół.
Możemy również oznaczyć wybranego producenta jako domyślnego.
Jak ustawić domyślnego producenta
Aby ustawić domyślnego producenta zaznaczamy checkbox w kolumnie Domyślny przy wybranym producencie.
Aby zatwierdzić wybór klikamy w Zapisz zmiany u góry strony.
Jak dodać nowego producenta na stronie dodawania produktu
Wchodzimy w zakładkę Produkty w menu głównym i następnie w Dodaj produkt w menu poniżej.
Na stronie dodawania produktu w sekcji Informacje ogólne, znajduje się pole Producent. Po kliknięciu w to pole rozwiną się nam dostępne opcje.
Wybieramy jednego z producentów bądź klikamy w dodaj/edytuj aby dodać kolejnego. Kliknięcie w dodaj/edytuj otworzy nam okno dialogowe ustawień producentów.
Dodajemy producenta tak samo jak w ustawieniach.
Na koniec klikamy w Zapisz zmiany aby zatwierdzić wprowadzone dane.