Zasady bezpieczeństwa

 

Tworzenie konta 

 

Loginem w programie jest Twój adres email podany podczas rejestracji,

Hasło -zalecamy, aby hasło posiadało minimum 12 znaków w tym Wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne np (@, !, *).
Bezpieczne hasła zaczynają się od 26 znaków. Pamiętaj, aby chronić swoje hasło, nie udostępniaj go nikomu. 

Kilka firm w programie - system pozwala na tworzenie różnych oddziałów oraz dowolną ilość firm pod jednym kontem (loginem)  w takim przypadku należy szczególnie zwracać uwagę na to jaki sprzedawca (firma) jest aktualnie załadowana do interfejsu w programie. 

Certyfika SSL - wszelkie dane wpisywane przez użytkowników w naszym serwisie przetwarzane są  w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL z 256-bitowym kluczem szyfrującym.

Przeglądarka - do korzystania z programu zalecamy używanie zaktualizowanych przeglądarek (Firefox, Chrome, Opera, Safari)  

Dokument PDF - do pobierania wygenerowanych faktur wymagane jest korzystanie z aktualnego programu lub pluginu do otwierania plików PDF 

Program antywirusowy - nasze serwery sa zabezpieczone, jednak nie uchronimy Twoich danych jeżeli osobiście nie zadbasz o bezpieczeństwo Twojego komputera, poprzez odpowiednie aktualne oprogramowanie antywirusowe. 

System operacyjny - aktualny i legalny system operacyjny to podstawa i gwarancja szybszego i bezpieczniejszego działania Twojego sprzętu komputerowego 

Konto bankowe - wystawiając dokument szczególną uwagę zwróc na prawidłowe konto bankowe, aby odbiorca nie przelał pieniędzy na niewłaściwe konto 

Dane klienta - warto zapisać swoich klientów do bazy, przyspiesza to tworzenie nowych dokumentów oraz ogranicza pomyłki i literówki w danych adresowych. 

Email do wysyłki - przed wysłaniem dokumentu do kontrahenta, program uwidacznia na jaki adres email dokument zostanie wysłany (o ile jest przypisany w danych klienta) w przypadku, gdy wprowadzamy adres email ręcznie radzimy 2 razy go zweryfikować przed wysyłką.