Jak dodać konto dla pracownika i nadać mu uprawnienia
Jak dodać konto dla pracownika i nadać mu uprawnienia
Jak dodać konto dla pracownika i nadać mu uprawnienia
Program do fakturowania faktury.pl daje możliwość pracy kilku pracownikom na niezależnych subkontach pod jedną firmą.
Jeżeli chcemy dać dostęp do serwisu jednemu z naszych pracowników musimy stworzyć dla niego nowe konto.
Jak dodać konto dla pracownika
Aby dodać konto dla pracownika wchodzimy w zakładkę Ustawieniaw głównym menu i następnie w link Pracownicyw menu poniżej.
Na stronie 'Pracownicy' znajduje się lista naszych pracowników. Aby dodać nowego klikamy w przycisk + dodaj nowego pracownika.
Klikając w + dodaj nowego pracownika otworzymy okno dialogowe dodawania pracownika.
W oknie Dodawanie nowego użytkownika uzupełniamy takie dane jak: login, email, podpis na dokumentach, hasło oraz w ostatnim polu wybieramy grupę uprawnień.
Po wypełnieniu danych klikamy w Zapiszi zamykamy okno. Nowy pracownik znajdzie się w tabeli.
Jak aktywować i deaktywować konto pracownika
Konto nowo dodanego pracownika jest domyślnie aktywne. Możemy je deaktywować odznaczając checkbox w kolumnie aktywnyprzy wybranym pracowniku.
Jak zmienić uprawnienia pracownika
W serwisie faktury.pl uprawnienia nadajemy pracownikowi przypisując go do jednej z grup uprawnień, które uprzednio stworzyliśmy.
W tabeli na liście pracowników jest możliwa zmiana grupy uprawnień. Aby to zrobić klikamy w pole wyboru dodaj grupę w kolumnie grupa uprawnień i następnie wybieramy grupę.
Po wybraniu grupy będzie ona widoczna na niebieskim tle w kolumnie grupa uprawnień. Każdego pracownika możemy przypisać do więcej niż jednej grupy.
Jak zmienić ustawienia pracownika
Każdemu z pracowników możemy nadać lub ograniczyć dostęp do pewnych danych na koncie naszej firmy w faktury.pl.
W ustawieniach pracownika wybieramy czy nasz pracownik będzie miał dostęp do dokumentów, produktówi kontrahentóworaz nadajemy dostęp do oddziałów naszej firmy (Dostęp do firm).
Aby skonfigurować ustawienia pracownika klikamy w przycisk zarządzaj ustawieniami pracowników nad tabelą. Otworzymy w ten sposób okno dialogowe.
Przy wybranych loginach oznaczamy dostęp do dokumentów, produktów i kontrahentów oraz w sekcji Dostęp do firmzaznaczamy firmy (oddziały), do których mają mieć dostęp wszyscy nasi pracownicy.
Na koniec klikamy w przycisk Zapiszaby zatwierdzić zmiany.