szukaj w treściach
Jak zarządzać ustawieniami pracowników

Jak zarządzać ustawieniami pracowników

Jak zarządzać ustawieniami pracowników

Jak zarządzać ustawieniami pracowników

Aby zmienić ustawienia posczególnych pracowników wchodzimy w zakładkę Ustawienia w menu głównym i następnie w Pracownicy w menu poniżej.

 

Zarządzanie ustawieniami pracowników na koncie w faktury.pl

 

Na stronie 'Pracownicy' znajduje się lista naszych pracowników. Nad tabelą widnieje przycisk zarządzaj ustawieniami pracowników.

 

Jak zmienić ustawienia pracowników

 

Klikając w zarządzaj ustawieniami pracowników przejdziemy do okna dialogowego ustawień.

 

Ustawienia dostępu dla pracowników w faktury.pl

 

W oknie dialogowym możemy nadać poszczególnym pracownikom dostęp do dokumentów, kontrahentów i produktów, zaznazając odpowiednie checkboxy w tabeli po lewej stronie (Ustawienia dostępu dla pracowników).

Nowo dodany pracownik domyślnie nie ma dostępu do żadnego z tych działów.

W sekcji Dostęp do firm zaznaczamy firmy (oddziały), do których będą mieli dostęp wszyscy nasi pracownicy.

Po wprowadzeniu ustawień klikamy w Zapisz i zamykamy okno.

 


 

Dodaj komentarz do artykułu Jak zarządzać ustawieniami pracowników
Skomentuj