szukaj w treściach
Jak ustawić własne terminy płatności

Jak ustawić własne terminy płatności

Jak ustawić własne terminy płatności

Jak ustawić własne terminy płatności

Własne terminy płatności możemy dodać w ustawieniach bądź wystawiając dokument.

Jak dodać własne terminy płatności w ustawieniach

Wchodzimy w zakładkę Ustawienia w głównym menu i następnie w Wystawianie dokumentów > Terminy płatności w menu po lewej stronie.

 

Własne terminy płatności na faktury.pl

 

Na stronie "Terminy płatności" wyświetli się lista aktualnych terminów płatności. W sekcji nad tabelą możemy dodać nowy termin płatności.

 

Dodawanie własnego terminu płatności na faktury.pl

 

Wpisujemy nowy termin płatności i klikamy w Dodaj. Nowy termin pojawi się w tabeli.

Możemy zmienić jego pozycję w tabeli klikając w strzałki w górę i w dół.

 

Lista własnych terminów płatności 

 

Nowo dodany termin płatności możemy ustawić jako domyślny.

 


Jak ustawić domyślny termin płatności

Jeżeli chcemy ustawić termin płatności jako domyślny, zaznaczamy checkbox w kolumnie Domyślny przy wybranym terminie płatności.

 

Domyślny termin płatności w serwisie faktury.pl

 

Na koniec zatwierdzamy wybór klikając w Zapisz zmiany u góry ekranu.

 


Jak ustawić własne terminy płatności wystawiając dokument

Wchodzimy w zakładkę Wystaw dokument w głownym menu i następnie np. Faktura w menu poniżej.

 

Jak wystawić fakturę z własnym terminem płatności na faktury.pl

 

Pod tabelą z produktami do faktury znajduje się pole Termin płatności. Po kliknięciu w to pole rozwiną nam się dostępne opcje.

 

Wybór terminu płatności

 

Wybieramy jedną z dostępnych opcji albo klikamy w dodaj/edytuj, by dodać własny termin płatności.

Klikając w dodaj/edytuj otworzymy okno dialogowe z ustawieniami terminów płatności.

 

Ustawienia terminów płatności w serwisie faktury.pl

 

Od tego momentu postępujemy dokładnie tak samo jak w przypadku dodawania terminu w ustawieniach.

 


 

Dodaj komentarz do artykułu Jak ustawić własne terminy płatności
Skomentuj