Jak dodać własną walutę
Jak dodać własną walutę
Jak dodać własną walutę
Własną walutę możemy dodać w ustawieniach albo podczas wystawiania dokumentu.
Jak dodać własną walutę w ustawieniach
Klikamy w zakładkę Ustawienia w menu głównym i następnie w Wystawianie dokumentów > Waluty w menu po lewej stronie.
Na stronie "Waluty" widnieje tabela z aktualnie dostępnymi walutami. Nad tabelą znajduje się sekcja w której możemy dodać kolejną walutę.
Wpisujemy nazwę nowej waluty i klikamy w przycisk Dodaj. Waluta automatycznie załaduje się do tabeli.
Możemy przesunąć ją na inne miejsce na liście klikając w strzałki w górę i w dół.
Nowo dodaną wautę możemy też ustawić jako domyślną.
Po wprowadzeniu wszystkich nowych ustawień klikamy w Zapisz zmiany u góry strony.
Jak ustawić walutę domyślną
Aby ustawić walutę jako domyślną wystarczy zaznaczyć checkbox w kolumnie Domyślny przy wybranej walucie i zatwierdzić wybór klikając w Zapisz zmiany.
Jak dodać własną walutę przy wystawianiu dokumentu
Wchodzimy w zakładkę Wystaw dokument w głównym menu i następnie w np. Faktura w menu poniżej.
Przewijamy stronę do poziomu tabeli z produktami do faktury.
Nad tabelą znajduje się pole Wybierz walutę. Po kliknięciu w to pole rozwiną się dostępne waluty.
Ostatnią z opcji jest dodaj/edytuj. Kliknięcie w tę opcję otworzy nam okno dialogowe ustawień walut.
Po otwarciu okna postępujemy tak jak w przypadku dodawania waluty w ustawieniach.
Na koniec zatwierdzamy wprowadzone dane klikając w Zapisz zmiany.