Jak dodać konto bankowe
Jak dodać konto bankowe
Jak dodać konto bankowe
Aby dodać konto bankowe wchodzimy w zakładkę Ustawienia w głównym menu i następnie Twoja firma > Konta bankowe po lewej stronie ekranu.
Na stronie kont bankowych zobaczymy wylistowane w tabeli konta bankowe. Nad tabelą znajduje się sekcja, w której możemy dodać nowe konto.
Wpisujemy nazwę konta, nazwę banku, numer konta oraz swift/bic. Na koniec klikamy w przycisk dodaj konto.
Potwierdzamy wprowadzone zmiany klikając w Zapisz zmiany. Od teraz nowe konto będzie wyszczególnione na liście.
Jak dodać nowe konto z poziomu wystawiania dokumentu
Wchodzimy w zakładkę Wystaw dokument w głównym menu i następnie wybieramy rodzaj dokumentu - np. Faktura.
W sekcjii z danymi naszej firmy, pod polem Nr. konta bankowego znajduje się link zarządzaj kontami bankowymi.
Kliknięcie w ten link otworzy nam okno dialogowe, w którym będziemy mogli dodać konto - analogicznie jak w ustawieniach.