szukaj w treściach
Gdzie ustawić zapis nowych produktów

Gdzie ustawić zapis nowych produktów

Gdzie ustawić zapis nowych produktów

Gdzie ustawić zapis nowych produktów

Program do fakturowania online faktury.pl daje możliwość automatycznego zapisania zakupionych produktów do bazy, na podstawie wprowadzonych dokumentów.

Aby skonfigurować zapis nowych produktów wchodzimy w zakładkę Ustawienia w głównym menu i następnie Produkty > Stany magazynowe.

 

Stany magazynowe w programie faktury.pl

 

Na stronie "Stany magazynowe" znajduje sie tabela w której możemy skonfigurować dodawanie i zdejmowanie ze stanu produktów zapisanych wcześniej w bazie (więcej na ten temat w wątku Jak ustawić zdejmowanie lub dodawanie produktów na magazyn).

W trzeciej kolumnie tabeli, możemy wybrać dokumenty, przy których przyjmowaniu będą dodawane do magazynu nowe produkty.

 

Zapis nowych produktów do bazy w programie faktury.pl

 

Zaznaczamy wybrane dokumenty i na koniec zatwierdzamy ustawienia klikając w Zapisz zmiany u góry strony.

 


 

Dodaj komentarz do artykułu Gdzie ustawić zapis nowych produktów
Skomentuj