szukaj w treściach
Jak działa i co oferują statusy klientów

Jak działa i co oferują statusy klientów

Jak działa i co oferują statusy klientów

Jak działa i co oferują statusy klientów

Możliwość nadawania statusów klientom pozwala na utrzymanie większej przejrzystości i pożądku w liście kontrahentów.

Aby nadać  klientowi status, wchodzimy w zakładkę Klienci w menu głównym, Lista klientów w menu poniżej  i następnie klikamy w numer NIP wybranego kontrahenta, aby edytować jego dane.

 

Statusy klientów w programie do fakturowania online faktury.pl 

 

Na stronie edycji danych klienta, przewijamy widok na dół do sekcji Informacje dodatkowe.

Na dole znajduje się pole Status. Klikamy i wybieramy status naszego klienta.

Na koniec zapisujemy zmiany klikając w Zapisz.

 

Status klienta na stronie edycji jego danych w faktury.pl

 

Na liście klientów w kolumnie Status będzie teraz widoczny wybrany przez nas status.

 

Zmiana statusu klienta na liście kontrahentów w programie faktury.pl

 


Dodawanie własnych statusów klientów

Aby dodać własne statusy wchodzimy w zakładkę Ustawienia i Klienci > Statusy klientów.

 

Ustawienia statusów klientów w programie faktury.pl

 

Na stronie, która nam się otworzy możemy dodać nowy status jak również zmienić ustawienia (kolor, treść emaila) istniejących już statusów.

Aby dodać status wpisujemy jego nazwę i klikamy w Dodaj. Możemy od razu przypisać do tego statusu kolor i treść wysyłanej do klienta wiadomości.

 

Dodawanie nowych statusów klientów w ustawieniach programu faktury.pl

 

Na koniec zatwierdzamy wprowadzone zmiany klikająz w Zapisz zmiany.

 


 

Dodaj komentarz do artykułu Jak działa i co oferują statusy klientów
Skomentuj