Możliwość nadawania statusów klientom pozwala na utrzymanie większej przejrzystości i pożądku w liście kontrahentów.
Aby nadać klientowi status, wchodzimy w zakładkę Klienciw menu głównym, Lista klientów w menu poniżej i następnie klikamy w numer NIPwybranego kontrahenta, aby edytować jego dane.
Na stronie edycji danych klienta, przewijamy widok na dół do sekcji Informacje dodatkowe.
Na dole znajduje się pole Status. Klikamy i wybieramy status naszego klienta.
Na koniec zapisujemy zmiany klikając w Zapisz.
Na liście klientów w kolumnie Statusbędzie teraz widoczny wybrany przez nas status.
Dodawanie własnych statusów klientów
Aby dodać własne statusy wchodzimy w zakładkę Ustawieniai Klienci > Statusy klientów.
Na stronie, która nam się otworzy możemy dodać nowy status jak również zmienić ustawienia (kolor, treść emaila) istniejących już statusów.
Aby dodać status wpisujemy jego nazwę i klikamy w Dodaj. Możemy od razu przypisać do tego statusu kolor i treść wysyłanej do klienta wiadomości.
Na koniec zatwierdzamy wprowadzone zmiany klikająz w Zapisz zmiany.